Natankowo;)

Uwielbiam oglądać zdjęcia, w czasach komputerów wszystko dzieje się w nich, zdjęcia też oglądamy na laptopie. Niestety  należę do osób, które utrudniają sobie życie wywołując wszystkie. Od dzieciństwa mam ogrom zdjęć i dzięki moim kochanym rodzicom mam teraz co przeglądać. 
Nie lubicie wieczorkiem przy herbatce, owinięci kocem przeglądać strony albumów, czasami już tak zniszczonych, że niektóre z nich wypadają,  to własnie w tym tkwi cały urok;) Z tej mojej miłości narodziła się pasja tworzenia albumów stylem scrapbooking, polega to na własnoręcznym tworzeniu i ozdabianiu kartek, co sprawia że każdy jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju;)
Dzisiaj pokaże wam swój pierwszy album stworzony specjalnie dla Natanka, na drodze którą dopiero rozpoczyna;)
 Przepraszam za jakość zdjęć niestety były robione w pośpiechu i do tego starym aparatem;)



































































22 komentarze:

  1. Piękny, będę o tym wspominać aż do znudzenia :)
    Kochana Amando witamy w blogosferze ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do zamawiania;) Wszystkie rzeczy pokazwane na blogu, można kupić;)

      Usuń
  5. Nie lubię oglądać zdjęć na komputerze, wolę milion razy bardziej je w albumach, ale strasznie rzadko drukuję :c Jak już to kilka na tablicę korkową, lub do ramki :(

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html#comment-form ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A opłaca się drukować i wklejać w piękne albumiki;) Pamiątka na lata...;)

      Usuń
  6. Widać, że włożyłaś w niego dużo serca ;)

    Ja jestem z tych co zdjęcia uwielbiają przeglądać w albumie i chociaż niektórzy znajomi dziwią mi się, że tyle ich wywołuje (ich zdaniem to strata pieniędzy) to dla mnie tylko w takiej formie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem o czym mówisz!! Ja kocham zdjęcia w albumach, a do tego jestem uzależniona od robienia zdjęć;p Więc mam ich naprawdę bardzo dużo;)

      Usuń
  7. Ale cuda! wspaniałości poczyniłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ;)
    Zdjęcia w albumie to najlepsza pamiątka, nie to co na komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny album! także wolę zdjęcia w albumie niż w komputerze, album budzi większy sentyment. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zawsze można do niego wrócić;) a na komputerze coś się usunie albo padnie system i po zdjęciach...;(

      Usuń