Favourite



Witam wszystkich bardzo serdecznie, przepraszam was kochani, że kazałam wam tak długo czekać. Niestety studia pochłaniają mój czas w całości;)
Mam nadzieję, że dzisiaj wynagrodzę to Wam nowym postem;)
Kolczyki miały bardzo duże powodzenie, można powiedzieć, że były ulubieńcami wszystkich. Nikogo nie powinno zdziwić, że mają już swoja właścicielkę (z tego co wiem jest bardzo zadowolona;) ).
Kolczyki to połączenie sznureczków sutasz z koralikami szklanymi, całość jest bardzo szykowna dzięki uzyskanemu kształtowi przez wywijanie poszczególnych sznureczków;) Zapraszam do oglądania, wszystkie komentarze bardzo mile widziane;)












14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę;) Cieszę się, że się podobają;)

      Usuń
  2. Ciekawie zrobione;)
    Zapraszam...http://afreenwordja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne :) fajnie mieć taką własnoręcznie zrobioną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo praktyczne;) nie masz kolczyków pasujących do stroju, nie ma problemu siadasz i robisz;)

      Usuń
  4. Oh, you made very nice things again, always a pleasure to see what you created with success <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki. Podziwiam. Dla mnie to ciemna magia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wydaje się takie trudne, ale jak już się wyćwiczy idzie znacznie szybciej;) Jedyny minus ( jeśli dla kogoś to minus, bo dla mnie to sposób na relaks) to pochłania sporo czasu;)

      Usuń