Christmas time



Cześć wszystkim!!
 Wpis miał się ukazać co prawda dopiero po sylwestrze, ale troszkę wolnego czasu się znalazło            ( którego już niedługo znowu nie będę miała) dlatego post już dziś!;)
Jak tam po świętach? Brzuszki najedzone, buźki zadowolone, a prezenty trafione?;>;)


U mnie się działo nie powiem, jakoś  w tym roku dla mnie Święta były wyjątkowe, i strasznie szybko mi zleciały... Na szczęście mam pełno zdjęć na pamiątkę
i tak poniżej możecie zobaczyć jak w tym roku zapakowałam całą tonę prezentów;)
Kokardki i etykietki ze strony onelittesmile


























Trochę dekoracji świątecznych w domku się pojawiło, śniegu za oknem nie ma to chociaż, nastrój w domku musi być!;)

















No i choinka w tym roku za moją prośbą dużo bieli;)











A wieczorem ciepły sweter do okrycia i ulubiona książka!;)




Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w przyszłym roku!;)
Już teraz życzę Wam szampańskiego sylwestra, wspaniałej zabawy i jeszcze więcej uśmiechu!;)



60 komentarzy:

  1. Lubię pięknie zapakowane prezenty, tak jak Twoje. Gdyby nie ciekawość co jest w środku takiego pakunku, najchętniej zostawiałabym je nierozpakowane,bo żal mi że muszę zniszczyć czyjąś piękną pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie śliczne paczuszki, dlatego zawsze staram się żeby co roku były inne wyjątkowe;) W tym roku postawiłam na, ręcznie robione kokardki z papieru;)

      Usuń
  2. Pięknie zapakowane prezenty. Kokardy z bloga onelittesmile ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zapakowane prezenty i cudna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a choinka w tym roku na moje życzenie tak wygląda;)

      Usuń
  4. Pięknie zapakowałaś upominki :), na pewno przyjemnie takie otwierać.
    Książkę przeczytam - skoro polecasz :).
    Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!
    Pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za życzenie i Tobie również samych przyjemności życzę!;) A książka naprawdę genialna, zresztą wszystkie książki tego autora są godne polecenia, naprawdę!;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, w tym roku były dla mnie bajkowe!;)

      Usuń
  6. A jak pięknie prezenty popakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie zapakowane prezenty, piękna choinka i dodatkowe akcenty w domu i świąteczny nastrój wspaniale się u Ciebie czuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak się podoba!;) W tym mimo, że mniej niż zazwyczaj i tak było czuć ducha świąt;)

      Usuń
  8. Widzę u Ciebie dużo prezentów i piękną choinkę :) Ja Tobie też życzę szampańskiego sylwestra i wspaniałego Nowego 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentów tak dużo bo dużą rodzinkę mam bardzo, ale fajnie tak pakować a potem widzieć ta radość na twarzach...;)
      A za życzonka dziękuję serdecznie;)

      Usuń
  9. Piękne klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama też mi kiedyś ładnie pakowała prezenty, ale teraz już tak nie robi, stwierdziła, że się nie opłaca - i tak podrę, zniszczę, nawet torebki, bo ja po prostu uwielbiam niszczyć, odpakowując prezenty. ;) A wokół lata jeszcze mój pies i gryzie, i rozdziera, co się da. ;) Słowem, chaos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buahhah nie przejmuj się u nas wygląda to dokładnie tak samo, no może poza tym psem, bo moja dostaje zawsze swoją pakę ze smakołykami i w ten sposób ma zajęcie;)

      Usuń
  11. Pięknie pakujesz :)) a rozdzieranie papieru na prezentach,to największa rozkosz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ach tak im ładniej tym lepiej się rozdziera;D

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia :-) widać że święta były udane :-) jak dla mnie pięknie zapakowany prezent to więcej niż połowa sukcesu :-) pozdrawiam noworocznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że tak podoba się moja praca;) Faktycznie święta magiczne i bardzo udane;)

      Usuń
  13. Prezenty zapakowane prześlicznie. Ja w tym roku zapomniałam kupić papier i kiedy zaczęłam pakować prezenty, za późno już było, żeby po niego iść,

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna oprawa świąt u ciebie. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wioletto, Tobie również Szczęścia w tym Nowym Roku!;)

      Usuń
  15. Pięknie zapakowane prezenty- przyciągają uwagę i ciekawość :)))
    Dekoracje równie piękne !
    Pozdrawiam cieplutko życząc Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i za życzonka jak i całą resztę!;)
      Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku, aby był jeszcze lepszy niż poprzedni;)

      Usuń
  16. Cudne są te etykietki i kokardki b&w!!!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się w nich zakochałam, proste w zrobieniu- gorąco polecam!;)
      Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku;)

      Usuń
  17. piękne zdjęcia. wszystkiego, co najlepsze w nowym roku! pozdrawiam ciepło : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzonka, również życzę samych wspaniałości na Nowy Rok!;)

      Usuń
  18. Ślicznie opakowane prezenty :) wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za jedno i drugie;) Tobie również samych wspaniałości;)

      Usuń
  19. Bardzo ładnie zapakowałaś prezenty :) Sama również się starałam, ale wyszło jak wyszło ;P Czyli raczej średnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze są starania, to zawsze będzie docenione;)

      Usuń
  20. Pięknie zapakowane i choinka urocza i tak jakoś zatęskniłam za świętami bo ponownie wszystko było za szybko .....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi też tak w tym roku zleciały szybko, całe szczęście spadł śnieg i znowu poczułam trochę magii świąt;)

      Usuń
  21. Śliczne opakowania, dzięki którym każdy prezent sprawił podwójną przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo, cieszę się że tak się podobają;)

      Usuń
  22. Thanks for your lovely comment on my blog, hope you had a great christmas time. Happy new year!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna choineczka, a prezenty świetnie zapakowane :-) Sparksa jeszcze nigdy nie czytałam :-) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzonka, książki z całą pewnością są godne przeczytania;)

      Usuń
  24. Look for a great christmas!
    Laura. xx
    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia. A onelittlesmile faktycznie robi świetne rzeczy jeśli chodzi o dodatki do prezentów i nie tylko. Ma bardzo fajną grafikę:) pozdrawiam [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, ciesze się że robi to takie wrażenie!;)
      Faktycznie świetne robi rzeczy;)

      Usuń
  26. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia... Święta to już wspomnienie, a u Ciebie takie cudowne klimaty :) Podarunki wyglądają ślicznie, chciałoby się rozerwać papier i zajrzeć do środka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba! Fakt święta już za nami, ale chociaż zdjęcia na pamiątkę nam zostały!;)

      Usuń
  27. I think the next Christmas will come soon :)
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń