Parrot

Tak dawno już nie dodałam żadnego posta, że zastanawiałam się co i jak mam dziś do was pisać. Chciałam wam podziękować za to, że jesteście razem ze mną komentujecie, dopingujecie mnie w działaniu i tworzeniu, nigdy nie myślałam, że stworzenie bloga może tak bardzo oddziaływać na moje życie. Uwielbiam zatracać się w robieniu rzeczy wyjątkowych i jedynych w swoim rodzaju, dla własnej przyjemności. Teraz gdy mogę tworzyć dla większego grona zaczynam dostrzegać, że to coś więcej niż pasja, od pewnego momentu to sposób na życie. Wiecie jak to jest robicie coś w domu podoba się Twoim bliskim, ale tłumaczysz sobie, że przecież nawet jakby im się nie podobało to tak i tak powiedzą że piękne, lecz gdy zaczyna się mała "obława" zamówienia zaczynają napływać, a Ty zaczynasz wierzyć, że chyba coś w tym jest, że jednak inni tez to widzą, zaczynasz wierzyć w siebie i w to że marzenia mogą się spełniać nawet te najgłębsze. Mimo, że tak dawno nie dodałam żadnego posta to nie martwcie się nie próżnowałam, a brak nowych wpisów to tylko przejaw tego, że zaczęła mi się sesja, a pogodzić ją z robieniem kolejnych rzeczy i pisaniem tutaj jest ciężkie. Jednak dzisiaj mam dla was bardzo wesołe kolczyki, mam nadzieję że wprowadzą was w również wesoły nastrój;) Co sądzicie?;>












Na koniec cytat;)

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?

Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie,
je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu nap­rze­ciw.
Phil Bosmans


22 komentarze:

  1. Śliczne są. Bomba energetyczno-kolorystyczna. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podobają, pozytywne kolory rozweselą każdego!!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki piękne, śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam osoby robiące takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo miło słyszeć takie słowa, dziękuję;)

      Usuń
  6. wpadam z rewizytą - piękne te kolczyki - sutasz to coś, czego jeszcze nie próbowałam. Wydaje się być skomplikowanym zajęciem, podziwiam wszystkich, którzy się tym parają. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne w tych kolczykach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak bardzo skomplikowany, lecz bardzo pracochłonny;) Jednak efekty są bajkowe, polecam;)

      Usuń
  7. Cudowne! Piękne kolory :) I cytat, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emanują kolorem przez co od razu pojawia się uśmiech na twarzy...;) Mam nadzieję, że osoba dla której je robiłam też będzie zadowolona;)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie dobrane kolory! Ja też się nie mogę nadziwić, ile blog zmienił w moim życiu :). Super, że masz zamówienia, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie słyszeć takie słowa;) A zamówienia powoli, ale regularnie napływają...;)

      Usuń
  10. Przede wszystkim dziękuję za te słowa. Są dla mnie dzisiaj jak balsam, bo chyba dopada mnie chandra. Śliczne kolczyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez przesilenie wiosenne;) Nie martw sie przejdzie równie szybko jak się pojawiła!!;)

      Usuń